В последно време ми се случва по време на движение да ми се изключва хидравликата,или поне аз така си го обяснявам,защото кормилото става много трудно за въртене,в същото време ако подам газ колата въобще не реагира,все едно не съм натиснал педала и също ми светват лампите за акумулатор,масло и има още една над тях.Като изгася колата и като я запаля всичко се оправя.Някой има ли идея от какво може да е
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алфа 156
Collapse
X
-
Извинявай колега,но това е безотговорно.Това значи,че не са гледани ангренажния ремък,водната помпа,ролките и всичко,що се върти от двигателя.Проблемът ти е най-вероятно в хлабав пистов ремък,но вземи обслужи колата,че после да не ревеш,какви кочини са тези Алфи.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Щом ти се удървя волана и на таблото светят лампички,значи мотора изгасва.На изгасен мотор ква хидравлика искаш.Провери датчик на колянов вал и фазов сензор на разпределителния.Някой от тях не работи и гаси колата в движение.
По скоро е фазовия.Аз смених датчик на коляновия щото не палеше.Сега си пали от раз,но от време на време прекъсва на 110 120 ката дигне,а като си карам градско не всеки път но като и скимне на 2000оборота изгасва.
Тиа номера по рано,преди да сменя датчик на коляновия вал не ги правеше.Диагностиката ще го хване,няма да се плашиш само преготви 170лв за датчик + смяна и труд (незнам).brava 1.4 sx
alfa 156 1.8
Comment
-
Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщениеЩом ти се удървя волана и на таблото светят лампички,значи мотора изгасва.На изгасен мотор ква хидравлика искаш.Провери датчик на колянов вал и фазов сензор на разпределителния.Някой от тях не работи и гаси колата в движение.
По скоро е фазовия.Аз смених датчик на коляновия щото не палеше.Сега си пали от раз,но от време на време прекъсва на 110 120 ката дигне,а като си карам градско не всеки път но като и скимне на 2000оборота изгасва.
Тиа номера по рано,преди да сменя датчик на коляновия вал не ги правеше.Диагностиката ще го хване,няма да се плашиш само преготви 170лв за датчик + смяна и труд (незнам).
---------- Post added at 01:11 ---------- Previous post was at 01:09 ----------
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеПровери тогава обтягането на пистовия и дали не блокира шайбата на генератора.Хубаво е да промиеш и хидравличната система и да и смениш маслото,щото може да е на годините на колата.Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеУспех!
Comment
-
Първоначално публикувано от jicaa Покажи съобщение.....ама при това положение защо няма да бачка газта,просто не се връзваLast edited by danniel; d.m.y г., 10:43.
Comment
-
Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщениеЩом ти се удървя волана и на таблото светят лампички,значи мотора изгасва.На изгасен мотор ква хидравлика искаш.Провери датчик на колянов вал и фазов сензор на разпределителния.Някой от тях не работи и гаси колата в движение.
По скоро е фазовия.Аз смених датчик на коляновия щото не палеше.Сега си пали от раз,но от време на време прекъсва на 110 120 ката дигне,а като си карам градско не всеки път но като и скимне на 2000оборота изгасва.
Тиа номера по рано,преди да сменя датчик на коляновия вал не ги правеше.Диагностиката ще го хване,няма да се плашиш само преготви 170лв за датчик + смяна и труд (незнам).
Хубаво е да ти са тънки предмишниците, че си е филм да си вкараш ръцете през магарето. Мойте не са дебели ама явно се надуха докато изкарам стария. И накрая друг човег го бутна на мястото му щото не ми достигаше вече силата.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщениеСветещи лампи,никва хидравлика,даваш газ-няма никой..сигурен ли си че не изгасва колата? Обортомера кво прави?
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеЕ къв е тоя датчик на колянов вал за 170лв? Моя е ESP и го взех за 70лв, става вече две години карам с него и си го смених сам.
---------- Post added at 14:58 ---------- Previous post was at 14:50 ----------
[QUOTE=jicaa;842815]Колата не изгасва 100%,по простата причина,че се чува как работи двигателя,при това положение отпадат ли твоите предположения[COLOR="Silver"]
щом ти работи мотора,да отпадат предложенията ми.
погледни пистовия ремък както каза колегата меже да приплъзва,виж дали нямаш теч на хидравл.масло отнякъде и дали някоя от алуминиевите тръбички(минават отдолу под радиатора) не е сплескана.
друг вариант е самата помпа да задира оста и щото е на втулка не е на лагери,махни пистовия ремък и я врътни на ръка да видиш дали не затяга помпата.
или не е обезвъздушена както трябва или смуче въздух,щом като запалиш се оправя натам накланят везните.Last edited by koko156; d.m.y г., 14:04.brava 1.4 sx
alfa 156 1.8
Comment
-
Първоначално публикувано от jicaa Покажи съобщениеКолата не изгасва 100%,по простата причина,че се чува как работи двигателя,при това положение отпадат ли твоите предположения
---------- Post added at 01:11 ---------- Previous post was at 01:09 ----------
[INDENT]То хубаво да е от хидравличната или от маслото,ама при това положение защо няма да бачка газта,просто не се връзва
Когато пързаля ремъкът или се задържа по някаква причина,освен че нямаш налягане на хидравликата,нямаш и напрежение от генератора,така че ще светнеш като коледна елхичка и ЕКУ-то ще се прехвърли в авариен режим.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Не знам дали ще свети като коледно дръвче,но си прав,при мен акумулатора е стар и отвреме на време при повече градско палиш/гасиш светва лампичката за акумулатора.Но с газта нямам проблем.
ако буксува ремък,нямям наблюдение,дали ще му шашне ЕКУ-то.Last edited by koko156; d.m.y г., 15:25.brava 1.4 sx
alfa 156 1.8
Comment
-
Първоначално публикувано от koko156 Покажи съобщениеНе знам дали ще свети като коледно дръвче,но си прав,при мен акумулатора е стар и отвреме на време при повече градско палиш/гасиш светва лампичката за акумулатора.Но с газта нямам проблем.
ако буксува ремък,нямям наблюдение,дали ще му шашне ЕКУ-то.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
Comment